SEO оптимизация цени - колко струва тази услуга?

SEO цена

Ако искате да имате повече продажби от Интернет, SEO оптимизацията е един от начините да постигнете точно това! Защото вашият бизнес сайт или онлайн магазин ще бъде лесен за откриване от потенциални клиенти.

Съдържание:

А когато избирате с кого искате да работите заедно за една добра оптимизация, най- вероятно ще искате да знаете каква е SEO цената на съответната агенция. Защото безплатна SEO оптимизация която да е качествена и цялостна не съществува.

Как се определя колко струва оптимизацията?

В повечето случаи цена за SEO услуга е трудно да се определи без да знаем отговорите на някои фундаментални въпроси.

Общо казано преди да дадем оферта за нашият SEO пакет е нужно да знаем повече данни относно:

  • Конкуренти
  • Вашият сайт
  • Състояние на сайта и др.

Как конкурентите определят ценообразуването?

Трябва да знаем колко конкурентен е вашия бизнес. Колкото повече конкуренция има, толкова повече работа, време и ресурс са необходими, за постигането на добро класиране в Google SERP и другите търсачки. Това прави цената по-висока.

Конкурентността на ключовите думи е също толкова важна, тъй като много на брой компании желаят да постигнат добри SEO резултати (първа страница в Google). Поради това колкото повече конкуренти има, толкова повече ресурс включва нашата работа по оптимизиране и съответно по-висока SEO оптимизация цена.

Как нишата на сайта влияе на ценовата оферта?

С пряка връзка с конкуренцията - онлайн нишата в която се намира вашият уеб сайт е много определяща за ценообразуването. Ниши като кредити, туризъм, застраховки, казина и др. са едни от най-конкурентните. Работата в тези ниши изисква по-голям технически и човешки ресурс и използване на допълнителни инструменти, като съответно струва повече.

Цената за SEO оптимизация при голям и малък сайт?

Работата върху по-малки сайтове и стартъп компании в повечето случаи изискват по-малко вложен ресурс от SEO агенцията (или SEO експерт) - съответно по-малко заплащане. И обратното работата върху по-големи сайтове изисква повече човешки и технически ресурс и по-голям SEO месечен бюджет.

Какво е състоянието на сайта?

Доста често техническото състояние на сайтовете, на клиентите с които работим, са в лошо състояние. Поради това извършваме нужните технически анализи и вътрешна оптимизация. Наличието на технически грешки  допринасят отново за използването на повече ресурс за максимална оптимизация.

С какъв бюджет за инвестиция в SEO разполагате?

В зависимост от определената сума пари с които разполагате за инвестиция (било то в лева, долари или друга валута), ще изберем начините, инструментите и стратегиите чрез които да направим качествена оптимизация на уеб сайта Ви.

Месечен абонамент или еднократна оптимизация?

Всеки бизнес е различен и всеки сайт има своите собствени нужди. По наши наблюдения повечето сайтове се нуждаят от месечен абонамент, за да бъде добрата работа гарантирана. Просто резултатите от работата по даден проект всеки месец винаги са по-добри от тези с еднократна оптимизация. Наемането на SEO специалист може да струва пари, но SEO цената, която бихте могли да платите, ако спрете да се грижите за класирането на сайта си е голяма - а именно спад на позициите и липса на трафик и продажби. Все пак оптимизирането е процес при който е нужно добро ниво на поддръжка с голяма ефективност и качествен стандарт, което липсва при еднократната оптимизация.

Ако имате допълнителни въпроси относно SEO оптимизация цена или желаете оферта не се колебайте да се свържете с нас!

Попълнете SEO формуляра.

Често задавани въпроси:

Заслужава ли си SEO оптимизацията?

SEO оптимизацията определено заслужава парите си! Целта на оптимизацията е класиране на челни позиции в Google. Органичният трафик идващ от Google е най-силно таргетиран и най-качествен. Достигайки челните позиции в SERP, посетителите влизат в сайта Ви безплатно.

Платена ли е SEO услугата?

Оптимизацията на търсачки или SEO е процес в който се влагат много технически труд, човешки ресурси и енергия. Целта е да достигнем върховете в SERP, а за получим това е нужен бюджет с който клиента да разполага.

SEO или PPC?

И двата канала на придобиване на трафик имат своите предимства. SEO отнема време, но донася безплатен трафик в последствие. PPC допринася с добър трафик, но той винаги е платен. Спрете ли рекламата спира и трафика към Вашият сайт. Най-добре е да се използват и двете!

Как се прави SEO оптимизация?

Една качествена оптимизация е процес обхващащ различни техники за оптимизация. Използването на техники като вътрешна и външна оптимизация, технически анализ и имплементиране, качествено съдържание са гаранция за подобряване на позициите в Google.