Защо фитнеса залата ви има нужда от блог?

  • October 4, 2019
  • Blog
No Comments

За повече информация за бизнес стойността от това да имате блог може да натиснете линка.

Нека признаем – по света има твърде много фитнес статии, ресурси и блогове, които хората четат. Проблема е, че повечето от тях не са създадени от самите фитнеси, а от други хора. Писането и публикуването на стаии за блога на вашият фитнес ще ви донесе повече посетители на сайта и повече посетители в самият фитнес.

Има безброй много блогове за фитнес и здравна тематики, статии, ресурси и видеа, които обикалят Интернет пространството. Работата е там, че те биват създадени и от широк спектър от хора – от хора, които не излизат от вкъщи до инструктури на топ ниво.

Но защо рядко виждаме фитнес зали да публикуват свои статии? Може би фитнес залите не желаят да използват тази форма на маркетинг, защото правенето на качествени статии, които се възприемат добре от аудиторията изисква доста време.

Много често когато дойде време да пишат статия хората си казват “Ами сега за какво да пиша? Добър ли съм дори в писането на статии? Най-вероятно всеки, който вече пише за фитнес знае всичко на тази тематика. Нямам нищо оригинално, което мога да напиша. Ако статията не е добра, то хората няма да ме приемат сериозно. Затова вместо да пиша направя нещо друго засега.”

Друга причина може би е, че хората мислят, че нямат нужда от блог, защото повечето хора така или иначе посещават фитнеса им, защото някой го е препоръчал, а не защото са го открили в Интернет. Поради това поддръжката на блог става излишна.

Според едно проучване в САЩ, компаниите, които активно публикуват в блоговете си имат 55% повече посетители отколкото тези, които не публикуват активно. Как биха ви се отразили 55% повече посетители на сайта? Ето ви няколко съвете как и защо повече фитнес зали трябва да започнат да блогват.

Какви са ползите от блога ви?

Поддържането на блог не е лесна задача и за да станете добър в това ще е нужна малко практика. Една от целите на блога ви е да покажете на хората, които още се колебаят да влезнат в залата, е че няма нищо страшно.

Главната цел бизнеса с фитнес зали е да докарвате колкото се може повече хора и да задържате в залата колкото може повече хора. Създаването и поддържането на блог кара потенциалните нови членове на залата да се чувстват по-комфортно. Изпращайки правилното съобщение до аудиторията си посредством статии ще постигнете точно това.

Блогването премахва менталните бариери на хората, които се колебаят дали да влезнат в залата, но също така помага и с класирането ви в Google.

Честото публикуване на съдържание, което да грабва вниманието на читателите означава, че ще имате повече посетители в бизнес сайта си. Все едно имате денонощна табела “Отворено”. Фитнес залата ви няма как да работи денонощно, но вашият сайт и блог могат да се посетят по всяко време на деня.

Блога добавя авторитет към фитнес залата ви и е доста лесно да покажете експертизата си в тази сфера. Като се вземе това в предвид и постоянният приток на трафик гарантират повече посещения във фитнес залата.

Откъде да започнете

Сега вече знаете колко полезно за бизнеса ви е честото публикуване в блога на сайта. Но сега въпроса е откъде да започнете?

Първото препятствие с което ще се сблъската е за какво точно да пишете. Най-бързото и лесно нещо което може да направите е следното: използвайте крайните цели на клиентите си и техните “ментални бариери” и се фокусирайте върху това какви са ползите от това да се посещава фитнес залата.

Хората започват да ходят в залата поради куп причини. Именно намирането на тези причини трябва да намерят място в блога ви. Направете списък на всяка една от тях и след това пишете за тях.

Част от причините и целит които имат хората са: как да отслабнат, как да се сдобият с плочки, как да вдигат повече тежест на лежанка, как да издържат повече на пътеката и други.

Една част от хората, които се двоумят дали да посещават фитнеса мислят, че няма да ходят толкова пъти в залата, колкото да си избият парите. С блог статия може да им помогнете да преодолеят тази мисъл. Предложете някакво решение, може би промоция или нещо друго, с което да накарате хората да отхвърлят своето убеждение, че ще хвърлят парите си на вятъра.

Фокусирайки тематиката на статиите върху крайните цели на потенциалните си клиенти или на настоящите си такива вие предоставяте много ценна информация и знания. Ставате авторитет, показвайки експертизата си и разработвате още едно перо в бизнеса си от който получавате повече клиенти.

Свързана статия: Защо се нуждаете от блог за счетоводният си сайт?

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

More from our blog

See all posts

Leave a Comment