Защо се нуждаете от блог за счетоводният си сайт?

  • October 4, 2019
  • Blog
No Comments

Ако тази статия не ви е достатъчна може да прочетете и другата ни статия на озаглавена SEO основи: Защо се нуждаете от блог в сайта си?

Днес живеем в дигитална епоха – това не е тайна за никого. Интересното при нея е, че докато традиционната реклама започва да дава все по-малко и по-малко резултати в сравнение с последните десетилетия, толкова повече алтернативни канали за реклама изникват.

Навлизането на социалните медии и блоговете представляват идеална възможност за счетоводните фирми да увеличат видимостта си в Интернет и да изградят по-дълбоки връзки с клиентите си, а също така и да донесат допълнително такива. Разбира се това води със себе си и някои предизвикателства с които трябва да се справите.

С едно от тях сте наясно – а то е именно времето. Би могло да бъде много трудно от една страна да се справяте с всички промени и ангажименти в работата, а какво остава за това да блогвате.

Точно липсата на време е една от най-големите причини доста счетоводители да не нямат активен блог в сайта си.

Поради липсата на време доста счетоводители избират да инвестират времето си в социалните медии, като Facebook например. Facebook може да бъде доста добър източник на посетители, но не всичко е толкова просто, колкото изглежда на пръв поглед. Но това е тема за друга статия.

Засега ще ви дадем няколко причини защо трябва да развивате блог си вместо това. А ето ги и тях:

Изразете професионалният си опит

Блога позволява да изразите професионалният си опит пред голяма аудитория. Не е задължително да имате 10-20 години опит в счетоводството. Нужно е само да имате блог и да го поддържа и ще се случат две неща – или ще затвърди вашата експертиза в сферата или ще ви помогне значително по пътя да се затвърдите като експерт в индустрията.

Това е много полезно в дългосрочен план, тъй като колкото повече изразявате себе си и експертизата си, толкова повече се превръщате в достоверен източник на информация и за потенциални клиенти и за колегите ви.

Изграждане на аудитория

Ако писането ви идва отвътре и можете без проблем да се изразявате с думи, то читателите на блога ви ще се връщат отново и отново. Защо? Защото ще искат да знаят какво мислите по следващата тема за която пишете в блога си.

Не ги оставяйте разочароване, а им дайте това което искат! Все пак когато имат нужда, шанса да станат ваши клиенти е много по-голям.

Затова бъдете постоянни в писането на статии за блога. Поемете ангажимент пред себе си и публикувайте редовно. Публикуването на 2-4 статии на месец е добра идея. Но разбира се всичко зависи от вас – може повече, може и по-малко.

Допринася за SEO оптимизацията

Търсачките и в частност Google определят това на коя позиция ще се класира сайта ви за различните ключови думи. Определете групи от ключови думи за които искате да се класирате и започнете да пишете статии на тези теми в които са ключовите думи.

С течение на времето ще видите как ще имате много читатели на блога си, защото те ще са дошли от така наречените long-tail ключови думи. Рано или късно част от тях ще станат ваши клиенти. И всичко това, защото просто публикувате статии в блог си от време на време.

Това са едни от най-главните причини да имате собствен блог в счетоводният си сайт. Ще се радваме, ако мислите че сме били полезни и сте научили нещо полезно, което да изпробвате веднага в сайта си.

Свързана статия: Защо фитнеса залата ви има нужда от блог?

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

More from our blog

See all posts

Leave a Comment